את הכתבה הכינו: אווה גולדשטיין, רותם גור, גפן גויטע, עמית בראל.
היום , יום שישי ה-25.1, התאספו תלמידי בית הספר, צוות המורים וההורים במגרש המרכזי לטקס סיום המחצית הראשונה.
בטקס הופיעו ילדי בית הספר והציגו חלק מהפעילויות שנעשות בבית הספר: חברי המקהלה שרו את "לך אל הטבע" לכבוד ט"ו בשבט, תלמידי קרן קרב מכיתות ד' רקדו ריקוד היפ הופ, תלמידי תוכנית המצויינות באנגלית ובמוזיקה מכיתות ד' חברו ביחד להופעה של שיר באנגלית ותלמידי כיתה ב' ניגנו בחליליות.
בבית הספר, במקביל לתוכנית "מצויינות 2000" הפועלת בתחומי המתמטיקה והמדעים, מתקיימת תוכנית מצויינות עצמאית בית ספרית בכיתות ד', ה', ו-ו', המאפשרת לכל תלמיד להצטיין בתחום בו הוא חזק באנגלית, מוזיקה, אומנות וחינוך גופני, במשך שעתיים מדי שבוע.
המנהלת, דורית נדלר, נשאה נאום בו אמרה כי :"העשייה המרובה והמבורכת מביאה לרצון של המשכיות , גדילה וצמיחה נוספת בתחומים שונים. נמשיך לטפח ולפתח מצוינות אישית, לימודית , ערכית וחברתית בהלימה לעקרונות הפסיכולוגיה החיובית ומדעי האושר במרחב משחקי טכנולוגי".
דורית סיפרה גם כי בחודש האחרון התפרסמו נתוני המייצב של תשע"ח, נתונים לימודיים ואקלים בית ספרי, ואמרה בגאווה שבית ספרנו הגיע להישגים גבוהים מעל הממוצע הארצי בכל התחומים.
בהמשך הטקס חברי מועצת התלמידים, שהוקמה השנה לראשונה בבית הספר, סיפרו על הפעילות ושרו את "יש לי יום יום חג". ולסיכום, בוגרי בית הספר, תלמידי כיתות ו' הופיעו בריקוד ספונטני של ההמנון הבית ספרי.
בסרטון: היפ הופ בנות כיתה ד'
לאחר הטקס התפזרו התלמידים לכיתות לקבלת תעודות המחצית ועיתון בית הספר שיצא לראשונה וסוקר את הפעילויות השונות (לחצו כאן לדפדוף בעיתון).
שאלנו מורים, הורים ותלמידים: איך היתה להם המחצית הראשונה, ומה הם מאחלים לעצמם למחצית השניה.
אדווה המורה לאומנות :"המחצית עברה מהר, היתה חוויתית, למדנו ולימדנו דברים חדשים, הכרתי תלמידים שלא הכרתי בשנים הקודמות ושמחתי מאוד לראות את ההתקדמות של התלמידים הוותיקים שמכירה כבר שנים. אני מאחלת שבמחצית הבאה אמשיך לעשות פרויקטים בבית הספר עם תלמידי הכיתות הבוגרות, להמשיך וליפות אותו ולהשאיר חותם עם הילדים שיסיימו".
אווה גור, אמא בבית הספר: "היה כיף, לראות את הילדים גדלים. לראות את תלמידי א' שהיו קטנים וגדלו והיום מקבלים תעודה בפעם הראשונה. היה כיף לראות את הבוגרים שלנו בכיתה ו', כמה שהם גדלו לקראת מסיבת הסיום, היתה מחצית מהממת. אני מאחלת לכל ילדי בית הספר שיהיו מאושרים ושמחים, ושכל אחד ימצא את התחום שהוא אוהב ועושה לו טוב".
צילמה: עמית בראל
רוני וישנינסקי מכיתה ו'1: " המחצית היתה די קשה, אנחנו בכיתה ו'… אבל בסך הכל היה די כיף. מאחל לעצמי שיהיה לי יותר קל בלימודים".
תמר א'4: "אהבתי את יום ה-100 כי היתה פעילות שונה".
דורית נדלר, מנהלת בית הספר: "המחצית שלנו התחילה כשכל מדינת ישראל ראתה ושמעה על בית הספר שלנו ושיטות הלימוד שלנו, מאז אנחנו מאוד מבוקשים וכמובן גאים בעשייה שלנו. לאחר מכן הגיעו נתוני המייצב שגרמו לנו גאווה רבה, והנה כבר הגענו לסיום המחצית. המחצית היתה מלאה בעשייה, למידה, חוויה וערכים חברתיים. היתה מחצית נפלאה.
אני מאחלת לעצמי למחצית הבאה שאני אמשיך להגיע לכאן כל בוקר בשמחה מאושרת וכמובן בריאה. שיהיו לי המון כוחות ושאני אפגוש אתכם בכל בוקר כאן בריאים, מאושרים, שמחים מצליחים ומתקדמים".
בסרטון: היפ הופ בנים כיתות ד'
מיכל המורה למוזיקה: "היתה מחצית מלאה בעשייה, עשינו הרבה מוזיקה, הספקנו המון דברים שאת חלקם ראינו היום בטקס שהיה. זה כיף שהילדים לומדים דרך המוזיקה. אני מרגישה שהמרחבים פה נותנים לנו המון אפשרויות לעשייה ולילדים יש אפשרות לביטוי אישי של הרעיונות. כל ילד פה הוא כוכב, ועולם מלא בתוכן. אני מאחלת לנו שהמחצית הבאה תהיה דומה למחצית הקודמת וטובה יותר, אפשר קצת יותר, למרות שהיה מצוין".
מאיה שם טוב, ו'1: "היה לי כיף להכיר את התלמידים החדשים שהגיעו לכיתה ולראות איך בית הספר השתנה והדברים החדשים שעשו פה. אני מאחלת לעצמי למחצית הבאה שאקבל ציונים טובים".
אריאל בשן, ה'1: "המחצית היתה קצת מבאסת , נתנו לנו המון משימות והיה לא כיף. מאחל לעצמי שיהיו לי ציונים טובים ואתקבל לחטיבה טובה".
שירה שוסטר, ה'2: "היה לא כל כך קל, היו הרבה מבחנים והרבה דברים שהיינו צריכים לעשות, אבל בסה"כ היה כיף כי עשינו הרבה דברים מגוונים ונהנינו, עכשיו יש גם קצת תחרות ודברים שהוסיפו שהם כיפיים . מאחלת שאצליח בכל המקצועות ואשמר את ההצלחה במקצועות שטובה בהם".
עמית מרקוביץ, ה'2 "המחצית עברה די בסבבה , היתה די קשה עם עבודות הגשה אבל בכללי היה מהנה, מאחל לעצמי ציון יותר גבוה".
תמר עבדי, א'4: "נהנתי היום לשמוע את השיר באנגלית בטקס. מאחלת שבהכל אהיה טובה, בכל המקצועות".